Frankonia - Happy...time...happy...happy

Frankonia készletére a DSC-n figyeltem fel. Sokszínű, glitteres, vidám színek és elemek jellemzik.
Rengeteg virág, masni, lufi és ajándékdoboz van hozzá, nagyon jól lehet belőle szülinapi meghívókat, üdvözlőkártyákat készíteni.


Elő is kaptam hát Lili első szülinapján készült fotókat (egyből ezekre a képekre asszociáltam, mikor végignéztem az elemeket) és azokkal próbáltam visszadni az akkori hangulatot: csajos-sütis-nevetős-maszatos-ragyogó-boldog-hihetetlen....

A másikat pedig azért csináltam, mert van az elemek között csillagköd és csillaghalmaz is, amit nem bírtam volna kihagyni. Így előkerítettem a nemrég (nyáron) készült alvós képeket és összehoztam az én Csillagomat Frankonia csillagaival :)
Az idézet a Eurythmics együttes Sweet dreams dalának kezdete.
Ifjúkorom egyik nagy kedvence volt.

Köszönöm a lehetőséget Frankonia~Thanks for the chance Frankonia!
A készlet megvásárolható természetesen, Frankonia boltjában, itt:
Most még egy szép őszi készlete ingyen is letölthető!!

Nincsenek megjegyzések: