NYERTEM!

Úgy egy kb. egésznapos agy-jamboree után mintha leszedték volna a fejemről az abroncsot.
Történt, hogy szokás szerint játszottam -már ha azt játéknak lehet nevezni, hogy hozzászólásokat írogatok designerek készletéhez esetleges nyereménykit reményében- a DST-n. És pályáztam annak a Pasko-nak a legújabb kitjére, akinek 1 másik oldalon a kihívására készítettem 2 oldalt csütörtökön.
Nos, ma reggel várt a levelesládámban a levél, hogy biza' NYERTEM!
Tök jó!
Nosza, nekiugrottam a kapott kóddal a boltjának.
Csakhogy nem sikerült elvenni, amit kaptam... Mint a mesében... kaptam is ajándékot meg nem is. A szombat reggelemet ezzel ba....bráltam el, hogy kódot másoltam meg csekáutoltam meg néztem nagyokat és álltam/ültem bambán, értetlenül hogy miért ekszpiröd.
Aztán délután segítségért kiabáltam (ezúton is örök hálám Erzsócicának, amiért próbált segíteni és hotline állt rendelkezésemre!)
Végül kiderült, hogy a CSD szerverén rossz dátum volt beállítva és azért jelezte állandóan nekem azt, hogy már lejárt a kuponom.
A hiba helyreállítása után végre sikerült a My Little Secret Spot-ot magamévá tenni :)
Akinek megtetszik, most 40%-kal olcsóbban hozzájuthat!
Itt az előnézete, de ennél sokkal klasszabb, a hátterek valami gyönyörűségesek!!
 
Hamarosan készítem az oldalt az alvó Lilivel, ahogy írtam Paskonak a fórumban.
Ja, igen, és az is hozzátartozik a történethez, hogy neki, ahogy írta, épp olyan vörös a 3 éves kislánya, Laurianne, mint az én Liliannám....
úgyhogy
GO REDS GO!!

2 megjegyzés:

erzsocica írta...

Nagy-nagy gratula a nyereményhez, örülök, hogy segíthettem- bár nem igazán tudtam sokat. Még sok-sok ilyen készletet kívánok neked!

Margó írta...

Gratulálok és nagyon örülök!!!
Hááát, emlékszel, nekem is Te segítettél a feltöltéssel! Nekem még az sem ment sok helyen, hogy regisztráció után le tudjam tölteni a freebieket. Most, hogy itthon volt a kisebbik fiam, Ő mutatta meg. Ráadásul nem is beszélek angolul, a webfordítóval fordítgatok, időnként nem is értem, hogy mit:-))) A S...Flair-ra is csak Kata miatt mentem. Most kicsit ott ragadtam:-))
De most végtére is a lényeg az, hogy nagyon örülök, hogy hozzá is jutottál a nyereményedhez.!
Szuper csodálatos Lili alvós oldala! Egyszerűen nem tudok betelni Lili bájával és színeivel:-)