DSC - Baranta

Szorít az időm, ezért összekötöttem 2 játékot.

A minap éjjeli bagoly voltam, így szert tettem Mörjike legújabb készletére, a Beauty Fall-ra. Épp a mailfiókomban nézelődtem, mikor jött a hírlevele, benne a 3 leggyorsabbnak az ajándék készlet.
Hát, húúú, de gyors lettem ott a gép előtt éjnek idején :))
Érdemes felíratkozni rá még most is, mert mindig lesz benne meglepi!!

És az oldalam a DSC októberi Coffee Cup kihívása szerint állítottam össze belőle:
-legyen monokróm
-használd a mellékelt WA-ot
-legyen egyszerű és tiszta
Nem ez a kedvenc stílusom, de néha ilyen is kell....

Augusztusban jártunk Bösztörpusztán, a Magyarok Országos Gyűlésén. Nem a fene nagy magyartudatom vitt oda, hanem a sok lovasprogram. A fotó is egy ilyenen, a Baranta bemutatón készült. Wikipédia szerint:
A baranta a történelmi magyar harci testkultúrából származó mozgások összegyűjtéséből létrehozott modern harcművészeti stílus, mely végleges formáját – a folyamatban lévő kutatások miatt – még nem nyerte el. A Baranta szó egyben egy ősi, megalitikus hegység neve Szardínia területén.

2 megjegyzés:

evadraga írta...

Pedig nagyon jól áll neked ez a stílus! Az oldalad nekem bejön! Csinálj még majd ilyet is lécciii :)

Bíró Ágnes írta...

Nekem is bejön az ilyen oldalad is. :) És, hogy én ezt mennyire kommentelni akartam, csak az nem jutott eszembe, hogy a nevedre klikkeljek. :D De most már itt vagyok.
Mondtam már, hogy imádom a lovakat? Tizenéve lovagolok én is, bár az utolsó 3 év elég foghíjas volt a gyerekek születése miatt. Szóval emiatt extramód tetszik az oldalad. :)
Gratulálok a gyorsaságodhoz!! Kb 2 perc alatt elment a 3 készlet. Totál meglepődtem.
Megsúgom, legközelebb nem bagolyidőben megy a meglepi!! :D