CSD - Peek a Boo ~ Cold

Most Peek a Boo Designs készletei közül válogathattam.
And the winner iiiiis....
the COLD
Édes kis elemek és igazán karácsonyi papírok vannak a csomagban


Az első képen Lili az első karácsonyfára csodálkozik rá. Balra mamával, jobbra itthon, velem.
Jómagam nem szeretem ezt a Jézuskás mizériát, de Lilitől nem akarom és nem fogom elvenni a varázslatot.
Ja, és felénk 2x jár a Mikulás....egyszer Mikuláskor, egyszer meg Karácsonykor ;)
Template: Biancka

Ezen pedig tavaly Advent idején készült kép van. Szintén a Kossuth terünk, ami ilyenkor teli van gyerekekkel, kivilágított pingvinnel, jeges macival, óriás karifával, a levegőben lángos, forralt bor és narancs illata terjeng. És már láttam, hogy most is építgetik, hétvégén megyünk is bámészkodni!
Ezen a képen a kivilágított rénszarvas-húzta szánnak örül Lili.

Template: Dunia Designs-Be inspired by Camila.

3 megjegyzés:

Pertine írta...

Jól megnézegettem a boldog karácsonyi Lilidet, olyan édesen mosolyog! :) Nagyon tetszenek ám az oldalaid is, az árnyékolási módodat jól meglesegettem, majd másolom.. Csak jussak géphez, ill. progihoz.. :Đ

Secima írta...

Én is jól megnézegettem az oldalaidat. Nagyon ügyesen pakolásztál. Az elsőn különösen tetszik a sok kör, és a körkivágás. Na, és a fotók is nagyon klasszak. :)

erzsocica írta...

Nagyon tetszik ez a készlet! Klassz template-ket használtál!
Imádom mindkét oldalt!