Kihívásokra

Az első a  Cool motto #5
Pasko újra kihívott egy mottóval a CoolScrapDigital-on
"Autumn , the year's last, loveliest smile"
és a minikit hozzá


Csak ebből lehet oldalt készíteni és a mottóRÓL és mottóVAL.
E'lett az enyém:
Imádom ezt a lazacvöröset...

A másik Karen, alias KakleiDesigns Scraplift kihívása, szintén a CSD-n.
Ebben az a kikötés, hogy az oldaladnak 60%-ban a CSD boltjában áruló designerek készletéből kell állnia. 
És ez a liftelendő oldal

Csodaszép...
Nyerni pedig mindenki -aki készít oldalt- NYER!!! Karen elküldi Blue Urban Kit készletének mini változatát

Ja, és az én liftem, Pasko My little secret Spot készletéből

A CSD GALÉRIÁBA persze egy angol nyelvű verziót raktam fel, más betűtípussal...

A harmadik kihívás a DDD-n van. Itt Sashinamama készletét lehet letölteni és használni


És az oldalam, amit újra Photoshopban csináltam.... ami egyenlő lesz lassan azzal, hogy template-et használtam, mégpedig ezt:


Ezt és sok mást (készleteket, PSaction-öket, QP-ket, template-eket...stb) most ingyen is letölthetsz, mert a MemoryScrap-nél az  International Digital Scrapbooking Day 2010 keretében rengeteg designer kedveskedik nekünk.

És az oldalam

Nincsenek megjegyzések: