CSD - Cool motto 6 - Enthusiasm

A decemberi COOL MOTTO challenge-ről sem maradhatok ki, amit Pasko szervez a CSD-n.
Minikitjét, és az "If you can give your son or daughter only one gift,
let it be enthusiasm." idézetet kell használni.

Ez lett az én oldalam

És amiért ehhez az egy évvel ezelőtti karácsonyon készült fotóhoz nyúltam, annak az az oka, hogy kb. tavaly ilyenkor keztem el raboskodni a digiscrap börtönében.
Szabadságra azóta sem mentem a cellámból és a felmentő ítélet is késik....
De már belenyugodtam :)
Az első képeim a tavalyi karácsonyos képekből születtek
Itt van egy, remélem, azért van különbség a 2 között
Itt pakoltam mindent a képre, amit láttam a készletben...
legalábbis úgy néz ki.. :D

3 megjegyzés:

pufiindian írta...

Nagyon érdekes ! Ha csak ezt a két képet látnám, azt hinném leszoktál a pakolásról. De én tudom, hogy azért szeretsz ezt azt odarakni. De micsoda különbség. Ha érdekel a véleményem rengeteget fejlődtél, van egy stílusod, amit rajtam kívül komolyabb szakértők is észrevettek már.
Én szeretem az oldalaidat.

Toni írta...

Édes, amit a letöltendő szabadságvesztésről írtál. A két kép meg hihetetlen! Felfoghatatlan, hogy az elsőt is Te csináltad! Ne érts félre, nem azért, mert rossz, hanem mert annyira más, mint a mostani stílusod! Igaza van Indiánnak: hatalmasat fejlődtél!

erzsocica írta...

Nagyon tetszik a kihívásra készített oldalad!
Látszik ám a két oldal között, hogy mennyit fejlődtél!!!!:-)