CSD - Cool motto challenge ~ Hóangyal

Ezzel az oldallal nem készlet darabra gyúrok... Pasko készletei különösen tetszenek nekem, szeretek velük szórakozni. Az ő mottós kihívásán egyszerűen mindig ott vagyok....
A kép 12.27-én készült, mielőtt Lili "bégetős katikára" vette volna a figurát

Nem sablon alapján készült. Ráakadtam egy boltra és annak galériájára. Háááát, mint aki megtért Kánaánba. Ez a Scraporchard. Annyira tuti ott szinte minden kép, annyira nekem való lenne - persze, ha én tudnék olyanokat csinálni - az összes pakolás. Sűrűn nézelődök a galériában és lesem a szebbnél szebb oldalakat. És ez az oldalam is egy onnan való képről liftelődött...

2 megjegyzés:

Pertine írta...

De eltaláltad a színeket!
:)
bégetős Lili..?

Pertine írta...

Leesett! a bárányhimlő miatt bégetett és a pötty a kati...

Áhh,.. :de-lassú-vagyok-ma:

No de most már OK?