Hello!

Köszönöm a jókívánságokat!!
 
Hát ezen is túl vagyok....szombat reggel jöttem ki a tetthelyről. Orvosokkal, ápolókkal maximálisan meg vagyok elégedve, örök hálám ezúton is nekik!
Február 1-én megyek az eredményért és varratszedésre....hosszabb lettem 20 cm vágással.
Toninak, Timinek, Krissznek, Secimának, Pufiindiánnak, Trezának, Erzsócicának és Ritának (neki FŐŐŐLEG!) köszönöm a kedves, bíztató, vidító hozzászólásokat, leveleket!
És köszönet a pályakezdő apukának, akinek blogjára a műtét utáni napon bukkantam és élvezetes írásain, stílusosan megírt sztorijain hangosan röhögtem magányosan a szobámban, a nővérek legnagyobb csodálkozására. Sokat javított a hangulatomon.
Búcsút vettem ettől az épülettől 
A héten búcsút vesz tőle a Bőr- és égésosztály is, akiknek ez egy ideiglenes állapot volt és visszaköltöznek a régi, felújított helyükre.
Tulajdonképpen októberben, mikor elkezdődött a kálváriám, akkor helyezték át ide őket.
És most visszaköltöznek. Remélem, az én történetem is a végére ér.

6 megjegyzés:

Gólya írta...

Asszem én valamiről lemaradtam....pedig követem a bejegyzéseidet... Akármivel is műtöttek, jobbulást, gyors regenerálódást, és üdv újra a kórházi világon innen!

Evus írta...

Sajnos én is lemaradtam, pedig szívesen bíztattalak volna én is.....Csatlakozom a többiekhez és gyors javulást kívánok!

Rita(006) írta...

Na végre végre! Isten hozott otthon!!!!!!!!!!!!
Millió gyógyító pusszancs Neked! És hős Lilinek is természetesen!!!!! :)

Pertine írta...

:) Hello! Küldöm én is a pozitív hullámokat..

Toni írta...

Jaj, de jó, hogy itt vagy! Örülök, hogy jobban vagy! Regenere, meg gyógyulás neked!

Puzsi írta...

Minden jót kívánok Neked! Vigyázz Magadra!