OKC - Blue Heart Scrap

A DST-n jelentkeztem Blue Heart Scrap egykészletes hívására. Ebből a készletből készítettem 2 oldalt is neki, ami ma jelenik meg a Enchanted Studio Scraps boltban.


Ez a képsorozat a kedvenceim közé tartozik. Olyan kis vamp rajtuk Lili...és igen Gólya, kérdésedre válaszolva, ilyen pöpecül áll Lili haja reggelente. Meg délután is és este is. Fésülködés nélkül .... ezt a műveletet csak azért engedi meg, napi 1x, mert olyankor kötöm fel neki a loboncát. Mondjuk, az sem az ő engedélyén múlik :P
Sajnos a PSD-t nem mentettem, a helyesírási hibát meg már későn vettem észre :(

Hjaj, ezekről a képekről meg majdnem meg is
feledkeztem :( !
Első szilveszterünk 2006-ban.... Dudával, papírkalappal, műhajjal (van borosüveges kép is) fotóztam Lilit. A legfelső képen olyan, mint egy játékbaba.....pedig inkább sírós baba volt sokáig.
Indigo Freebie Template

1 megjegyzés:

treza írta...

Haláliak ezek az oldalak! Lili egy csoda; a műhajjal valóban olyan, mint egy porcelánbaba :)