CSD - PaskoCreations ~ Bonheur en famille

Lapítottam, mint ..@. a fűben, mert a CSD-n újra Pasko készleteiből válogathattam, pedig már garázdálkodhattam nála a kezdetekkor. De nem szóltam Addie-nek (ő tartja számon, ki, kinek a készletéből dolgozott már), csak örömködtem halkan.
És kellemest a hasznossal összekötöttem: a februári BlindLift kihívást is az ő rajzos készletével csináltam meg. Szerintem tökéletes volt hozzá.
A fotót textúrával bolondítottam, Iduka néni búcsúajándékán is ez díszeleg. Azért ezt a képet kapja (többek között), mert ez díszeleg Lili kincsesdobozán is az oviban. Hadd toluljanak csak az emlékek Neki, ha ránéz!

A másik oldalam Cindy Schneider template-tel készült. Képtelen voltam 6 fotót előkerítenni este, így megoldottam egy panorámaképpel és egy Lilissel. 2 éve Szurdokpüspökiben készültek a képek.

És a készlet, ami elérhető a CSD Store-ban, a
Bonheur en famille

Nincsenek megjegyzések: