CSD Mega Collab ~ Some Sushine Indoors > Némi napfény

Annyira várom már, hogy újra mehessünk kirándulni!
Ez a kép még a tavalyi Szarvasi Arborétumban tett látogatásunkkor készült, idén majd a Tiszakürti Arborétum lesz a célállomás. Kíváncsi leszek rá, mert állítólag szebb, mint előbbi, csak nincs olyan jó a reklámja.
GSO from Mary-11 - thanks!
LyndsayRiches WA
A készlet, amiből összepakoltam, a CoolScrapDigital márciusi megacollabja. Az előnézetije nagyon gyenge, mert valójában telis-tele van szebbnél szebb papírokkal, rengeteg virággal és "zöldséggel". Nagyon jó készlet!
ITT megvásárolható, vagy ingyen is megszerezheted, ha egyéb készletekből 8$-ért vásárolsz.
És Christaly 17-én megjelenő FlowersPower készletét használtam hozzá. Viszont 17-én még 2 designeremnek, Miminek és SweetDiginek is jelenik meg készlete, így kicsit szétszórom őket, mint a műtrágyát :P ... a CSD megáját meg promotálni kell....
Ja, és nem tudom, mi van, de Christaly template-jei, WA-jai és hátterei most ingyenesek a CSD shopjában. Szerintem érdemes csemegézni - pláne utóbbi kettőből.

2 megjegyzés:

treza írta...

Óóóó, ez az oldal gyönyörű, a színekért és a pakolásodért odáig vagyok, Lili itt is gyönyörű.
Köszi az infókat, kénytelen leszek körülnézni este! :)

Gólya írta...

Na, jó Nóri, mostmár egy darabig nem jövök ide....mindig kiteszel ilyen mézesmadzagokat, én meg rendre rácuppanok, és telerakom a gépet.... :)
Gyönyörű az oldal!!!!! Lili bomba a fotón!