Linkelt aláírás

Sóvárogva néztem az olyan aláírásokat különböző fórumokon, amiben benne van mindenféle elérhetőség, és azokra külön-külön kattintva el is vitt az adott blogba, galériába, boltba. Halvány segédfényem nem volt, hogy kell az ilyet csinálni? Aztán láttam, hogy a GingerScraps-nél is elkezdtek szaporodni az ilyenek. Az egyik siggynek a tulajától segítséget kértem, mire közölte velem, hogy ez egy márciusi kihívás éppen, van hozzá tutorial is. Megnéztem, és a homlokomra csaptam, mert hogy pofonegyszerű!
Csak az elkészített jpg/png formátumban elkészített aláírást fel kell darabolni, a fórumban a beállításoknál az aláíráshoz berakosgatni a képdarabokat egymás mellé, majd a megfelelőeket a hozzájuk tartozó linkkel ellátni és voilá!
Ilyen az enyém...csak éppen a bloggerben nem lehet közvetlen egymás mellé tenni a képeket :S
Linkedsiggy1Linkedsiggy2Linkedsiggy3Linkedsiggy4Linkedsiggy5Linkedsiggy6Linkedsiggy7
De ITT meg lehet nézni

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Nagyon ötletes ha sok időm lesz lehet nekiállok én is készíteni egyet.A tiéd remekül sikerült.

treza írta...

woooow, ez de jó! komplett katalógus és tetszetős is