PhotoCowGirl - Farmeros készlete

Amit itt hirdettem készletét, hogy meg lehet nyerni, már meg is jelent, és meg is nyerték, sajna nem Toni! Sajnálom, csajszi!
Mikor megkaptam ezt a készletet, előkaptam Lili farmerjait, frizőrt kreáltam neki és uzsgyi a játszótérre....
Na, azért nem így volt ez....vasárnap begyöngyöztem a haját, hétfőn elvittem fariba az oviba, maaaajd, ovi után, délután irány a játszó fényképezővel együtt. Ami a hideglelést hozta rám, mert nem akart bekapcsolni. Eltettem, majd megint elővettem, akkor láttam, hogy az akksik fordítva vannak benne (szőke nő). Beletettem jól, de akkor sem kapcsolt be. Újra be a táskába. Majd pár perc múlva újra elő, hogy elsirassam, és ekkor bekapcsolt. És akkor ezerrel kattogtattam
Szóval elvagyunk.....
A betűk a Grab bag készletéből valók
És a Denim Crush készlet, ami kapható a GingerScraps-nél


3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Nagyon szuper különleges hangulatú ez a farmeros oldal.

evadraga írta...

Fantasztikus vagy! Nekem eszembe nem jutna szakadt farmerre pakolászni, és ráadásul ilyen jól! :))
A sztori ismerős az akkuval. :DD

Toni írta...

Zokogok a csalódottságtól! Nem a Te hibád, mindent megtettél. :) Azért vigasztalódom is. Megmosolyogtam a technikát meg Tégedet, meg a szuperséges farmeres oldaladat! Sovány vigasz, hogy milyen frankót alkottál a készletből! :)