Kép egymásnak - Ajándék Rittusnak

A Cewe-n BeeDee ötletére indult egy játék, ami már más fórumokon igen elterjedt. Most végre a hazai scrap fellegvárába is feütötte a fejét. Boldogan csatlakoztam és nagy örömmel készítettem el első RAK oldalam Ritusról és bájos kislányáról.
Gondolkodtam, milyen stílusban alkossak, aztán rájöttem, hogy a sajátoméban lesz a legjobb. Láttam a galériájában, hogy szereti a nagy, blendingelt fotókat, így PhotocowGirl Like 'em Big template csomagját használtam és PsychoZoe - The Dreaming Tree készletét.

Fogadd szeretettel Ritus!! Remélem, tetszik.... :)
"Az emlékekkel úgy vagyunk, mint a fényekkel, minél távolabbról világítanak, annál jobban ragyognak."
Paul Guimard
Font: CAC Shishoni brush

Susie készlete

3 megjegyzés:

Ritttus írta...

Még hogy tetszik-e?! Imádom! Jöttem ide is áradni! Fantasztikus oldalt varázsoltál a fotókból, nagyon köszönöm! Olyan kedves vagy, hogy még azt is megnézted, hogy bejönnek a nagyfotós oldalak és ilyet készítettél! Csodálatos! Köszönöm! Köszönöm!

Secima írta...

Csodás lett ez az oldal! Nagyon tetszik, hogy ilyen nagy fotósan oldottad meg ugyanakkor nagyon jók a körökben elhelyezett kis fotók is.

Toni írta...

Egyszer nekem is ki fog sorsolni Mr. Random! És én türelemmel várok! Mondtam már, hogy nem erősségem a türelem?! De várok, mondjuk majdnem türelemmel és akkor belőled is lesz eredetim :)