PsychoZoe - Watermelon WOW!!!!

Van szerencsém a padlót fogdosni....a hét eleji 2 napos wellness kényeztetés után úgy érzem magam, mint akit agyoncsaptak. Nem tudom, mindenkire ilyen hatással van-e 1-1 kis jacussi, pezsgőfürcsi, finn szauna és különböző kamrákban való ücsörgés egy kis (sok) Balatoni fürdéssel, parton való andalgással vegyítve, de én most olyan laza vagyok, hogy majd szétesek....
Életem első ilyen élménye volt, és valószínűleg az utolsó is, hacsak megint nem nyerek a FB-on.
Még scrappelni sincsen sok ambícióm.... 1 db oldalt hoztam össze nagy duzzogva, mióta hazajöttünk.

Rengeteg fotót csináltam, azokat is csinosítani kéne és egy kis diavetítést prezentálni, de .... áhhhh...!!

Lilit is kúrálgatom, mert keddtől vinném úszásra, közben tiszta nátha, köhög és már újra fájlalta a fülét. Nem tudom, hogy lesz belőle idén nyáron sellőlány?

Na, majd csak feltápászkodom ama padlóról

Addig is egy kis Gingeres újdonság:
Megjelent Susie új készlete a Watermelon Wow! Nem tudtam és nem is akartam elvonatkoztatni és más vizekre evezni, mint ami a készlet címe. Viszont Liliről ilyen képem nincs, így a hálóról vadásztam.

Marshmella fantasztikus készleteket és template-eket készített és most abbahagyja a tervezést. Nagy kiárúsítás van a boltjában, mindent 1 $-ért ad, a nagy csomagjait meg 3 $-ért. Most borzasztóan sajnálom, hogy nem tudok kártyával vásárolni...
Nem tudom, mi történhetett ilyen hirtelen, hisz áprilisban még CT tagokat keresett, csak én marha, nem mertem rá jelentkezni....most meg már mindegy :(((


a hasonlóság a két oldal elrendezése között nem véletlen, hisz Marshmella és PhotocowGirl collabban is kiadták ezeket a sablonjaikat.

És végül a főszereplő, PsychoZoe készlete, a Watermelon Wow

2 megjegyzés:

kreatívhit írta...

A görögdinnye a kedvenceim közé tartozik.Tehát már nyerő a készlet.
Az oldalad pedig szuper.

Toni írta...

A túlzott pihenéssel az a baj, hogy utána nagyon büdös lesz a meló. a meló bármilyen értelemben. Úgy mint menni, intézkedni, főzni, háztartást vezetni, gondolkodni... :) Megértelek! Tetszenek, tetszenek az oldalak, de én Lili fan vagyok... :)