SuzyQ ~ At the park kit- Mókuskerék

Akár magamra is értelmezhetném ezt a mókuskereket....még be sem pakoltam teljesen a konyhába a járólapozás után, most pakolhatok ki. Egy másik mester -akivel nagyon remélem, hogy több szerencsém lesz- semmi perc alatt kiötlötte nekem, hogy mennyiért ki is csempézné nekem a konyhát, meg még az előszobámba, ami egy kis kacskaringós valami, az élekre Klinger téglalapokat is tenne fel. Nosza...visszavittem sebtiben azt a 2 doboz lapot és 25kg felesleges ragasztót, amit az előző mesterem olyan remekül elszámolt és hoztam helyette csempét meg fugát. Ragasztó meg még mindig van 25 kila'.
Ééés, holnap reggel jön a srác. Konyha kipakolva, már amennyire, teljesen azért nem ürítettem ki.
Mókuskerék: és majd miután visszapakoltam, augusztusban jönnek a festők kifesteni ... jól meg lesznek szellőztetve a csetresek!

De ezen az oldalon újra a kenderesi anya-lánya pikniken készült játszóteres képeket használtam, ama mókuskerékkel. A ScrapOrchardon már másodjára van ezzel a template-tel kihívás, így most már fel is használtam. Amúgy is imádom Nanie sablonjait, amit csak tudok, gyűjtöm be.
És hát SuzyQ - At the park készlete. Imádom. Még csinálok vele hamarosan oldalt ;)
A betű: Kayleight


A szöveg így kicsiben nem igazán látható, így inkább ide is bemásolom:
"A Horthy-ligetben tett látogatásunk alkalmával igencsak elmélyültél a mókuskerék működésének megértésében. Mindenképpen meg akartad tanulni, hogyan is lehet fennmaradni ezen a forgó szerkezeten, ami nem úgy mozog, ahogy Te akarod. Ez is az egyensúlyozás egy fajtája, úgyhogy azok után, hogy gyorsan megtanultál biciklizni, ez a forgó szerkezet sem okozott problémát. De addig is, amíg nem ment, jókat nevettél az alólad kiforduló dobon."

Nincsenek megjegyzések: