SuzyQ ~ Lil'Bundle és Tiny tiles - Faölelés

"A faölelés, vagy szebb nevén faterápia már itthon is népszerű, és jobbnál jobb arborétumok fáinak szellemei várják, hogy valakik hozzábújjanak és megsimogassák őket egy kicsit.
 Ha már arra szánjuk magunkat hogy fát ölelünk, tudnunk kell, hogy mint élőlényeknek, nekik is van energiájuk, “lelkük”, vagy akár szellemük.... Ezek a szellemek felelősek azért, hogy saját energiaáramlásukat biztosítsák. A földből, a vízből, a levegőből és napsugarakból összegyűjtik azt ami nekik kell, széles mosollyal azaz nagy lombkoronával nyugtázzák, hogy szép az élet, és ezt árasztják szét az embereknek. Bár vannak ezoterikus témákban homályos és néha megmosolyogtató dolgok, én mégis úgy gondolom, hogy a faterápia lényege ezekben a kedves szellemekben rejlik......"    idézet a netről
Ennek szellemében -hogy stílusos legyek- sétáltunk végig a Tiszakürti Arborétumban és simultunk behemót, "mosolygós" óriásokhoz.
Rajtunk nem múlik a dolog :)

SuzyQ-nak ezzel a készletcsomagjával kezdtem, csak akkor az összes, a nagy készletben található, különböző színvilágú készletet kevertem-kavartam. Most csak a Lil'Bundle-t használtam és egy teljesen különálló betűjét, a Tiny tiles alpha-t


Persze, megcsináltam a készlet saját betűjével is

|Credits|

Nincsenek megjegyzések: