A boldogság

“Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful.” 
~Herman Cain~
És igen!
Ezt az oldalt a 7thHeaven template kihívására készítettem, aminek Tinci a háziasszonya. Természetesen az ő sablonjával lehet alkotni. 
És itt kezdett el kínosan fájni az, hogy még hónapokkal ezelőtt, míg nem volt külső vinyóm, selejteztem a készleteim között. Mit selejteztem?...kb. tizedét, ha meghagytam az összesnek. Így a 7-ik mennyországos készleteimből is csupán 1db WendyP maradt meg. Meg amit most a blogtrainen összeszedtem. Így ezeket mixeltem.
|Credits|
Tinci's Birthday Challenge freebie template
Novaczka - Let's Celebrate freebie
Mystique - My day freebie
WendyP Designs - 7thHeaven Birthday Freebie
WendyP Designs - Nightfall Dreams
Herman Cain idézet
Fonts: HL Thuphap 1BK upgrade and Just a Dream solid

1 megjegyzés:

treza írta...

Látom, "nagy a szegénység" :) Az oldalad így is tökéletes lett, tetszenek benne a fel-felbukkanó pirosak, vörösek!