Brand new River~Rose

Itt van az a készlete Bobbie-nak, ami viszon -ellentétben a reggeli bejegyzésemben említett régebben kiadott Lumineux-vel- friss-ropogós, idei karácsonyi készlet. Jellemzően piros és arany színek vannak benne, szerintem remek párosok így.
Jeanye Labaya Exuberanc freebie-jét használtam sablonnak, és a neten kerestem angol karácsonyi dalszöveget.

One Day
|Credits|
Jeanye Labaya - Exuberanc
Dal: Traditional Christmas Songs: One Child, One Day
"One child one day
And the universe will never be the same
From Bethlehem
Cause the angels' voices rejoicing in his name
Oh, and I believe with all my heart
That he will show the way
And you and I will meet
One child one day"
Fonts: Cooper Black, Centaur
WebPhoto




És itt szeretném megköszönni Tincinek először is azt, hogy gondolt rám és szólt, hogy az MScrap-en gyors CT call lesz, ezzel biztatott és valahol a hiúságomat is legyezte. Hiszen ezzel az értesítéssel egy számomra igen nagy scrapper egy igen nagy elismerését tudhatom magaménak. Ez valahogy nekem többet ér 100 kommentnél.
És szeretném megköszönni Mr. Randomnak, hogy mostanában nekem kedvez Tinci játékaiban is. Hiszen 3 készletével is nekem kedvezett a szerencse embere.


2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörű az oldal és a készlet is! Gratulálok!

Tinci írta...

Gratulálok itt is! Nagyon örülök, hogy társak leszünk ebben a csapatban!
Az oldal fantasztikus!