A dolgok megtörténnek

Kissé szét vagyok csúszva, pedig rövidített héten vagyunk, pedig még el sem kezdődtek a DSD-s kihívások és blogtrain-ek, freebie vadászatok.
Azért bőven zajlanak a történések....
pl. River~Rose boltja, a 9th and Bloom bezárt, az összes designer fejvesztve keresgélt új boltot. Bobbie új boltja az After5Designs lett. Hezitált e bolt és az MScraps között. Drukkoltam, hogy az utóbbit válassza, végül mégis at A5D mellett döntött. Kár, de ez az ő döntése, remélem, nem fog csalódni.
pl. a goDigitalScrapbookingon verseny kezdődött. Beneveztem. Keresem a kihívásokat, a újat, ami kicsit megbizserget.

De most se nem Bobbie, se nem a GDS-es oldalt nem mutizim, inkább SweetDigi legutóbbi My Dream készletéből készült 2. oldalam. A múltkor említettem, hogy ritka az az inspiráló készlet, amiből 2 oldalt is készítek, 1 kezemen meg bírnám számolni őket, de ez az egyik.

Loyalty
|Credits|
RoadSide Designs - Freeway Map Template 18
Louis de Saint-Marché idézet:
Nagyon hűséges tudok lenni.
Én mindig várnálak, és keresném a kedved.
Megvédenélek, ha valaki bántani akarna.
Őriznélek, amikor alszol.
Mert bármilyen is legyél, biztos lehetsz abban, hogy számomra a legkülönb vagy.
Fonts: Jellyka Saint-Andrew's queen és Dali


Holnap azt hiszem, egy nagyok furi oldalt fogok postolni......

Nincsenek megjegyzések: