Graphics By PokaDot - Vintage Times

Igazából nem tudom, miért is választottam ezt a készletet Pokla Dot polcáról? Akkor biztosan határozott elképzelésem volt az oldalamat illetően, mindenesetre ezzel az elsővel nagyon megszenvedtem.

Billie Dove
|Credits|
Cindy Schneider Templates - freebie #3
John Ruskin idézet: “In old times men used their powers of painting to show the objects of faith, in later times they use the objects of faith to show their powers of painting.”
Photo: DeviantArt

Graphics By PokaDot - Vintage Times a CSD boltban kapható

Másik oldalam könnyebben összeállt. Közben rájöttem, hogy "zöldség" nélkül nehezen boldogulok a díszítésnél.
Change
|Credits|
Eudora Designs - Birthday Freebie
Idézet: Robert E. Quinn - "One key to successful leadership is continuous personal change. Personal change is a reflection of our inner growth and empowerment."
WebPhoto
És ezekkel az oldalakkal búcsúzom a CoolScrapDigitaltól, ahol 1 évig voltam jelen Creatív team tagként. Szép volt, jó volt, elég volt, vágyom a változást. Kaptam jó pár gyönyörű készletet tőlük, kaptam számomra nyögvenyelőset is, talán ezek voltak az igazi kihívások.

Thanks for this 1 year CSD!!!


 

Nincsenek megjegyzések: