Karácsonyi ünneplés

A szokásos csoportos ünneplés most elmaradt az oviban. Hanem az itteni óvodák vezetőségének az az agyament ötlete támadt, hogy a Kossuth téren bérel egy faházat a többi kalácsos-pálinkás-forraltboros-nyalókás között és az összes szolnoki óvoda fellép egy kis műsorral, valamint a gyerekek és felnőttek által készített kézműves ajándékokkal kedveskedik az arra tévedőknek. Egyben adományokat is gyűjtenek :S.
Csak az időjárást nem vették számításba....mert ha nyár lenne...de hát tél van, ellentétben Ausztráliával.

Szóval, mikor a mi ovink került sorra, aznap gyönyörű napfényes idő volt végig, majd 4-kor elkezdett cseperegni az eső, majd 5-re, mikor is a műsor kezdődött, addigra már szakadt is és mivel "szar az eső szél nélkül", hát a szél is előbújt.

-Ki tudja, miért fúj a szél?
-Hát mert szívni nem tud.

De szívtunk mi helyette rendesen. Akinek szabad kapacitása volt, az a díszletet fogta, hogy el ne vigye a szél. Majd egy óra ázás-fázás után, mire vége lett a műsornak, az eső is elállt és a szél is. A műsort magát nem láttam, mert hol a színpad mögött álltam és a műhóra vigyáztam, hol a "tömeg" mögött szürcsöltem a forralt boromat. De a YouTube-on fent van a műsor egy része. Utána persze jót lődörögtünk ott a téren, ettünk, ittunk, a gyerekek ökörködtek és puncsot ittak.

Szóval ezt az eseményt próbáltam egy oldalba sűríteni olyen készletek egyikének segítségével, amit karácsonyra kaptam kedvenc designeremtől.

 Celebration In The Square
|Credits|
Cindy Schneider - Single #12 freebie template
River~Rose - Winter Frost /Rounded frame/
Fontok: Miss Robertson, Everyday Ghost, Airplanes in the Night Sky




 

Nincsenek megjegyzések: