Supreme Team Contest XII a gDS-en

Nem írtam még részletesen róla, bár már régebben volt a goDigitalScrapbooking-on a verseny, amivel be lehetett kerülni 4 hónapra a creativ team-be, amit náluk Supreme Team-nek hívnak.
Ez a jelentkezésem még akkor történt, mikor motiváció híján alig scrapbookoztam, gondoltam, ez a játék majd felcsigáz kicsit.
Aztán felgyorsultak körülöttem az események, a verseny úgy "hiányzott" nekem, mint mókusnak az erdőtűz, de ha már elkezdek valamit, szeretem be is fejezni....tisztességesen.

Az első kör: 
 Created by Jill - Thankful készletét kellett használni

I'm thankful for color...
|Credits|


A második kör:

Unconditional Love
|Credits|
Andrea Gold (Exclusive) - Just Because
Photo from web



A harmadik felvonás:
Ez volt a legnyögvenyelősebb oldalam, meg is látszik rajta

Dream
|Credits|
Dreams are like stars...you may never touch them, but if you follow them they will lead you to your destiny.



És az utolsó forduló képe, ami viszont tetszetősre sikeredett
 |Credits|
Harvest of Blessings by Kuper Doodles
Font: Harrington


Akit érdekel, megnézhati a többiek képeit is itt:
 Supreme Team Contest XII galériája

1 megjegyzés:

pufiindian írta...

Nem panaszkodhatsz termékeny időszakod volt igazán klassz oldalakkal. A másodikkal akár a cewe-s crazy kihívásba is benevezhettél volna. Azért nekem az első Lili-s oldal a kedvencem.