2 MScraps kihívás

Az egyik a White Space challenge volt. Nem sokat cicóztam vele. 1 háttér, 1 vár, 1 varrás, 1 cím és 1 dátum:

Castle of Gyula
|Credits|
Joy to the World by Amy Stoffel
Dear Yearly Review Project by Sugary Fancy (mega bundle)
Photo by me
~~~
A másik a Scraplift chain.
Szeretem az ilyen "lifteld az előtted hozzászóló egy oldalát" típusú játékot.
Nekem Soco galériája jutott, hát nehéz volt választani, mert gyönyörű oldalakat gyárt.

Végül a Spontaneous c. képét választottam

És az én liftem egy babás oldal lett....természetesen Timi Petrájával.
Köszi Timi! Megyek máskor is, ha babára leszen szükségem :P

|Credits|
You Are My Gift (For Joyce's Baby)
Photo by Pertine

1 megjegyzés:

Pertine írta...

Hallod már az első kép is megdobogtatta a szívemet (Gyula, vár, emlékek..), de ez a lift szuperkedvenc a gyönyörűmről! Hozzál csak még sok szép oldalt róla én meg fotózom szorgalmasan.. :)