gDS - MIKROKOSMOS by Digital Anemona

Érdekes egy készletet dobtak most nekem...inkább fantasyt lehetett volna jobban belőle csinálni, de én azért mégis inkább pakoltam. A végén, hogy feldobjam, eresztettem még rá egy action-t (a la Millu), azon még babráltam ezt-azt, így még egész klafa is lett. Bár ez a púderszín nem az én világom.....



És az oldalam:
Pink
|Credits|
MIKROKOSMOS by Digital Anemona
Eudora Designs - Warm Pink Freebie #3
Idézet: Bobbi Brown- Pink is the one color that makes everyone look pretty instantly, and it will work with everyone's skin tone. It's very girlie and very ballerina, a very youthful, almost childlike look.
Fontok: The Burns és sf Tiscia's Sloppy

1 megjegyzés:

Pertine írta...

:) Bármihez nyúlsz hozzá, tuti lesz! Nekem nagyon bejön a púderszínű pakolásod!