Happy Birthday MScraps!!

Szóval 2 éves lett a MemoryScraps!

Ez a bolt valahogy mindig is kedves volt nekem. A készletek és a designerek éppúgy, mint a tagok kedvessége. És talán azért is, mert egyidősek vagyunk....ők, mint bolt, én, mint screpper.

A blogokon és a Facebookon már elérhetőek a freebie-linkek. Vibrálóan színes készletet hoztak össze a designerek, a CT és NRT tagok pedig gyorsoldalakkal gazdagítják ezt a készletet.

A teljes lista ITT található.

A kihívások szombaton és vasárnap kezdődnek, de teljesíteni ráér mindenki, hisz a zárásuk február 13-án lesz csak!!!! Ez engem is megnyugtat, hisz nem fogok ideizzadni a gép elé. 1 éve nem volt ilyen hosszú a teljesítés ideje, csak pár nap, és olyannyira elegem lett a scrap-ből, hogy utána PS ikont se nagyon szerettem látni :) De ki nem hagytam volna 1 kihívást sem :p

Szóval remélem, találkozunk a fórumonok!!

2 készlet, vagyis 2x2 készlet is a kezeim közé került azok közül, amik ma jelentek mag a MScrap shopjában. Tulajdonképpen a 2 BusyBee csomagra fájt a fogam, de mindkettőhöz frissen született készletet kellett választani. Nagy duzzogva meg is tettem :D

Az egyik
Olyan igazi édi-bédi, mézes-mázas készlet


És szívem egyik csücske: Busy Bee - Winter Flavors: Spiced Vanilla


 
Do not!
|Credits|
Font: Mr Keningbeck

A másik készlet, amit BusyBee másik sabloncsomagjához választottam kellemes meglepetés volt. Az előnézatijében csak a papírrózsa tetszett, az egész olyan puritánnak (értsd: nem pakolósnak) tűnt, de végül egész jó kis oldal kerekedett belőle.




Hanging
|Credits|
Font: jailbIrD jenNa
A lógó Lili sztorihoz tartozik, hogy az új év első napján a helyi újság  fotósa a mi ovinkat választotta ki úticélként.. Elég sok képet készített, így arról is, amint Lili lóg a trapézon...vagyis lógna, de olyan nagy a drágám, hogy a feje meg leért a földre :))))


Na ennyit a buli előszeleként. Majd egy másik postban megmutizom, milyen oldalakat csináltam melyik kihívásra.


Nincsenek megjegyzések: