3 elmaradás

A héten nem sokat ültem a gép előtt. Ennek egyszerű oka, hogy munka után festésnek adtam a fejemet. Szerelő szerelt, fúrt, faragott, és én meg festetgettem. És még fogok is. Idei nyár project-je, hogy az összes ajtót átfestem. Egyenlőre nagyon élvezem, bár most, hogy megint elkezdett szállni a nyárfavirág.....

 
A hét szenzációja, hogy Tinci áttette székhelyét a PickleBerryPop-ba.
Nagyon sok sikert kívánok!!!


Az új hely új készlete:

 




 
Lady 
|Credits|

***

A következő készlet pedig River~Rose és Find Your Bliss Designs közöskéje, a Turning the Tassel

Bobbie fia végzett a suliban, gondolom, ez adta az ihletet hozzá. Bár én kissé elkanyarogtam a témától...



 
Eudora freebie-jével

 

Instinct
Eudora Designs - Colored World Freebie5


 
***

És végül egy MScraps újdonság...a héten szerencsére ők sem erőltették meg magukat.



Sorrow
***
És elkészültem életem első fotófütezével, amiből rögtön 3-at is rendeltem. Bevallom, féltem, milyen lesz, mert 2db ajándék lesz belőle, pednapra.
De csodaklassz lett!!! Várakozásomon felüli.
Jasmin-Olya Designs FB freebie-jét használtam hozzá, ám minden oldalán alakítva kicsit, csak az alap hátteret hagytam eredetiben, hisz az olyan leheletfinom...






Nincsenek megjegyzések: