Díva lettem

Mint már említettem, valahogy se kedvem, se ihletem a scraphoz mostanában -már vagy 2 hónapja-, csak csinálom-csinálom az oldalaimat.
Valami változásra várok, valami újra. Persze, ezt lehet, nem ebben a közegben kéne keresgélnem? Valahogy úgy érzem, szorít a cipellőm valahol.

Épp ezért is búcsúztam el River~Rose-tól, mert bár imádtam a készleteit, de nem éreztem magam jól nála.

És ezért is jelentkeztem a DigiScrappers Brasil CT-be. És bevettek a lányok a csapatba.....

remélem, egy időre enyhül a hiányérzetem.....

Első oldalam Dívaként..

Love /luv/







***

A második készletemet eredetileg aláíráshoz kértem...aztán oldal az lett belőle,  siggy még nem.


Beautiful You



 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Először is gratulálok. Másodszor: Az oldalaid merészek, egyediek. Nekem tetszik, remélem megszűnik a hiányérzeted