Debrecenben jártunk

És Drága Évával találkoztunk.
Már nagyon vártam, azóta, hogy egyszer régen megbeszéltük. Szeretem, ahogy scrap-pel, szeretem, ahogy a blogjában ír, szeretem, ahogy a gyerekeit szereti.
És most már szeretek vele beszélgetni is :)
Valóban, olyan közvetlenül beszélgettünk, mintha 1000 éve ismernénk egymást, és ez jóóóó volt, jól esett.  
 
És most akkor eldicsekszem azzal is, hogy még tavaly kaptam tőle (mert kértem) 2 ajándékoldalt is, amit még nem is tettem ki ide dicsekedni.
Annyira tetszenek!!!
 
A fotót én küldtem neki, Poroszlón az Ökocentrumban készült, a tanösvényen
 
 
 
 
Eme másik kép itthon, a Zagyva torkolatnál készült és Évi a Facebookon lőtte.
Személy szerint nekem ez a kedvencem. 
 
 
 És akkor az én pakolós emlékoldalam....
annyira szép napunk volt!!!!!

 

Nincsenek megjegyzések: