Little Green Frog készletek

Beindult a scrap-es élet. Jönnek ki az új készletek, elindultam a TLP Month of Challenge kihívásán (20 dolcsi az 20 dolcsi, ráadásul a kedvenc boltomban)
Tracy Martin CT Call-t hirdetett, és mivel már régóta szemezgettem a cuccaival, jeleztem is neki, hogy jelentkezni fogok. Aztán meglepetésemre visszaírt priviben, hogy ne fáradjak ezzel, már bent is vagyok a csapatában (ide valami táncoló figarát tennék, ha tudnék). Az ő kis csapatában még Andrea (LGFD) is benne van szabadúszóként.  
De addig is, míg publikálhatom Tracy készleteit, mutatom Andrea 2 új készletét. 

Ezen Lili karácsonyi ajándékait sorolom fel - mivel fogadalmat azt nem szoktam tenni újévkor.
Ja, és ezt csináltam meg januári naptárunknak is!

Angel's Gifts
|Credits|
Just Jaimee's December Storyteller






~~~
A másik pedig nagyfotós...nehezen is kezdtem hozzá. 

A képek a réges régi telefonomról kerültek elő. Eladni készülöm, így leszedtem róla mindent, és nicsak....2012-es képek :)


Ice creams
|Credits|
Alpha from The Bee's Knees by Bella Gypsy Designs





Nincsenek megjegyzések: